.

Phuuu..

Publicerad 2011-02-01 20:28:41 i Allmänt

Okej tycker faktist att jag har varit dukigt nu ikväll. Gjorde en ganska "svår" maträtt till familje som blev såå god, tog dock nästan 1h att tillaga den men det var nog värt det. Efter det fick jag något ryck. Har tvättat massa barnkläder, damsugit,städat och småfixat. Imon blir det att städa mitt rum så Lovisa känner sej välkommen haha!

Min dag!
Vi försov oss. Blev en stressig morgon. Efter det åkte jag till Danderyd till Mathilda. En ganska ahh.. speciell dag. Men nog om det. Vi hade kul när henne unge lyckades sova i 2 h ( barnet var sjuk). Efter det tog jag mej till tekniska och tog en kaffe med simon på en halvtimme.Där snacka vi kvalitetstid på hög nivå! Hämtade sedan upp barnen.

Är så himla trött ikväll. Vet inte rikigt varför men känns som jag har flängt hit och dit hela dagen. Barnen har väl inte heller varit i sitt ässe (stavas det så?) Lite små trött och sådär. Nu ska jag försöka ta mej en dusch och läsa lite i min bok!

Hoppas du mår bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela