.

Onsdag

Publicerad 2011-02-09 21:01:52 i Allmänt

Onsdag "lill lördag" mitten av veckan. Jag har aldrig förstått mej på människor som kör en utgång mitt i veckan. Inte för att det inte verkar kul utan mer tanken på hur man orkar. Jag är inte en morgon människa men verkligen inte en kvällsmänniska. Jag önskar verkligen att jag var sådär super pigg och kunde vara vaken till kl ett utan problem , men när klockan närmar sig tio är jag nästan alltid helt slut. Idag kramade 4-åring om mej och sa " Amanda jag tycker att du är jätte söt" Mitt hjärta smälter. 6-åringen är lite lill-gammal. Men jag tycker om honom. Han älskar att lära sig nya grejer och frågade mej en massa frågor som jag inte alls kan svaren på. Har verkligen fått en fruktansvärt bra "familj" Den här veckan har än så länge varit mycket bra! Imorgon ska jag fixa en present till min kära bror som fyller år till helgen. Sedan åker jag tåg hem imorgonkväll och kommer hem ganska sent. Om jag ska vara ärlig är det blande känslor att komma hem. Det känns så avlägset när jag är här. När jag väl börja vänja mej och trivas så ska jag åka hem. Visst det är super kul att träffa alla men den jobbiga biten är ju att jag måste lämna alla igen. Jag hatar det. Jag hatar att inte veta när man ses. Jag är hemmakär. Jag älskar min familj. Jag älskar mitt sovrum. Jag älskar mammas mat. MEN det är just därför jag gör det här. Jag vill klara mej själv, jag vill inte vara i Värnamo just nu den här våren och jag försöker på något vänster skapa mitt eget liv. Jag är så djup, till och med min mormor som läser min blogg sa att jag var en djup människa. Det är jag. Blogg är ett sätt att kunna skriva hur man känner. Att skriva ner sina tankar känns för mej befriande. Ofta ångrar jag sen vad jag skrivit men det är ju en annan femma. Nu ska jag dricka lite te och ser på fuskbyggarna. Hoppas du mår bra!

Kommentarer

Postat av: E

Publicerad 2011-02-10 21:00:26

Amanda, det är såå kul att höra att du trivs!! :)

Postat av: Amanda

Publicerad 2011-02-11 13:01:19

hahah :) Hej Ellen! Jag brukar läsa din blogg med :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela