.

Onsdag

Publicerad 2011-02-16 17:18:19 i Allmänt

Är trött på att vara förkyld men mest av allt är jag trött på att det är skit kallt ute och skit mycket snö. Jag känner sånt behov av sol och värme. Kunna vara ute med jeans jacka och klackskor och bara njuta av att solen värmer mitt ansikte. Men snart snart snart snart kommer våren! Tålamod Amanda tålamod! En egenskap som jag saknar tyvärr. Man kan dock alltid jobba på det.

En annan sak jag har tänkt på är hur glad man kan bli av ett sms. Att veta att någon tänker på en, att någon bry sej och att människan faktist inte alls har lagt ner mycket tid på smset men ändå kan göra någon annan så glad.


Fick en 100 lapp idag. Ska köpa en pizza. Fortsätter på det onyttiga spåret. Men jag bry mej inte. Inte idag. Troligtvis inte imorgon heller. Kanke till helgen ? Nää skulle inte tro det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela