.

On my way...

Publicerad 2011-02-20 12:57:23 i Allmänt

...tooo Stockholm. Okej inte rikigt än. Åker vid tre. Fick inte tag på någon billig tågbiljett så det är buss som gäller. Är framme 8 på centralen ikväll så hemma i Lidingö vid kanske halv nio. Jagg orkkkarrrr inte sitta 5 h på en buss!!!! Åhhh! Får väl köpa en tidning och läsa en bok. Men detta är kul i cirka 1 h. Så då har jag 4 kvar! Må gud vara med mej. Kommer säkert hamna jämte någon udda människa som sitter å pilla i näsan som jag gjorde sist. Vad är det för fel på en del människor känner jag ?!

Ibland tycker man dock det är ganska mysigt med tåg och buss men idag vill jag inte. Jaja skönt när man är framme iallefall!



Nu ska jag njuta av 2 timmar med mormor och Benjamin. Sen kör vi ännu en vecka i huvudstaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela