.

Min helg

Publicerad 2011-02-06 12:41:07 i Allmänt



Den här helgen har varit helt perfekt. Man får ett helt annat perspektiv när man inte bor hemma. Man njuter på ett helt annat sätt. Jag älskade att kolla när min bror spelade innebandy igår. Jag älskade att krama om pappa och jag älskar att mamma gör goda knäckebröd som jag ska ha med upp. Jag njöt av synen av Simon vita Volvo utanför vårt hus. Att träffa Noel som bara växer och växer. Jag har så mycket att vara tacksam över. Det är just därför det finns så mycket positivt med att inte bo hemma. När man väl kommer hem så älskar man allt!


Nu ska jag snart äta middag. Broder med familj kommer hit. Mysigt! Lite senare åker jag, mathilda och Elin till estockholmoo. Kommer fram typ halv tio ikväll. Ska med andra ord tillbringa min söndagkväll på en buss?! Tur man har lite sällskap dock! Till veckan hoppas jag på lite motion (måste skaffa gym-kort) Lite fik såklart, en vända hos mormor (ska baka bullar) sedan åker jag åter hem på torsdag kväll för Benjamin fyller år. Låter som en ganska bra vecka va?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela