.

Dreamer

Publicerad 2011-02-02 09:26:19 i Allmänt

Snart kommer Mathilda hit! Senare kommer Lovisa! En braaaa dag! Har övervägt nu i en timme nästan om jag ska gå upp och våga ta en macka, problemet är att det är en hantverkare i köket och det känns pinsamt på något sätt! Barnslig man är...

Dagarna bara passera, vad fort allt går! Det finns stunder då jag bara vill pausa tiden. Ögonblick. Stunder som inte kommer igen. Saker som känns bra är jag livrädd ska förstöras. Lika bra som saker känns, lika fort kan det vända till det mest negativa. Vet knappt vad jag prata om?! Flummit.

Jag trivs verkligen här. Familje är toppen, barnen är underbara och dagarna är för det mesta bara roliga! Men ibland kommer det över en. Familjen. Det där vardagliga som jag aldrig trodde jag skulle sakna. Bara en kram av pappa eller kanske mammas prat om mat. Anton som spelar piano. Benjamin som bara är en otroligt underbar bror. Daniel, Linnea och Noel. Farmor som verkligen blir såå glad när man ta en fika med henne. Har jag lämnat alla dessa fina människor frivilligt? MEN samtidigt vet jag att jag måste flytta någon gång. Jag måste klara mej själv. Jag vill vara här. Vill verkligen det och jag skulle inte byta det med någon annan. Det bästa är att det bara är ungefär 4 h hem så det finns alltid möjlighet när längtan blir stor.

Kunde inte hamnat i en bättre familj. Så omtänksama och snälla människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela