.

Ännu ett onödigt inlägg

Publicerad 2011-02-17 13:26:42 i Allmänt

Hej jag heter Amanda och jag väger 150 kg +++.Jag hatar människor som prata om sin vikt. Träna eller klaga inte sån är jag. Men på riktigt. Jag känner mej som en fet padda. Ni vet när man nästan känner sej äcklad så fort man stoppar i sig chocklad men man orkar inte bry sig så man äter på ändå.


Nej jag vet jag är inte tjock men jag känner mej ändå liksom äcklad att jag inte gör något åt situationen. Önskar önskar att jag kunde ta på mej gympaskorna och springa en runda. Men nej. Den traditionen har ALDRIG funnits och kommer troligtvis inte göra det nu heller.. På måndag ska jag starta en hälsovecka! (kul att jag inte tro ett skit på den raden jag skrev nyss) Men jag ska försöka allt jag kan.


Ska snart dra bort till min kära svägerska och Noel. Ikväll fundera jag på att åka till Simon. Känner för att åka bil och filosofera. Hur töntigt den än låter så känns det lite som att jag behöver börja om på nytt. Inte ett nytt liv eller så utan mer hur jag tänker.


På söndag åker jag tillbaka till Stockholm igen. Tro det eller ej men jag längtar faktiskt. Här kan hemma kan jag varenda gata. Jag gillar att komma hem för jag ser Värnamo på ett annat sätt. Men tyvärr är det inte mycket som slår Stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela