.

Onsdag i mitt hjärta

Publicerad 2011-04-27 10:10:31 i Allmänt

Då kom onsdag. Kära onsdagen. Planer för dagen :Nada och det trivs jag med. Eller joo jag ska duscha och sola. Mycket betungade grejer.

Ikväll blir det ett styck kalas för 5 åringen fyller år. Nu ska det tilläggas att jag ska vara med på släktkalas ikväll, grillfest ska stå på menyn. En rolig men samtidigt skrämmmmaaaande tanke. Jag har liksom ingen som helst realtion med de här människorna som kommer. Jag är liksom "barnflickan" Men jag ska verkligen inte klaga. Gratis mat och god effterät så det är ju inte synd om mej precis! Om min stockholms familj någon gång skulle komma in på den här bloggen så säger jag redan nu " Tusen tack för att jag blev bjuden, det var en mycket trevlig kväll och korven smakde himmelskt" Så nu känns det reda bättre...

Farmor ringde i morse. Sov dock så hörde inte. Hon spelade in ett meddelande " Hej amanda, det är farmor här. Jag ville bara ringa och höra hur du har det. Du behöver inte ringa upp, men om du hör detta kan du väl ringa mej så ringer jag upp dej. Hej då" Ahh jag tyckte det var lite gulligt sagt. Eller kanske mest roligt sagt!

Nää palla blogg. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela