.

My style

Publicerad 2011-04-28 08:56:08 i Allmänt

Chocken när man hör att det är någon i hallen. När man på riktigt tror att en tjuv är på väg in. Sedan inser man att det bara är städerskorna och man andas ut. Man känner sej så himla töntig

" Men hejjjjjj Välkomna, det är bara att städa på" Typiskt mej att säga så och vara as trevlig.

Nu ska jag snart in till stan och köpa pressent till min nuvarnade man. Detta är något som jag tycker är lite smått jobbigt. Han fyller 21 år, han är den mest kräsna personen jag känner och den mest svåraste jag känner att köpa present till. Därför är jag så tråkig att han har fått säga vad han önskar sej. Då vet vi att båda kan andas ut. Inte värt att chansa på en skjorta i det här fallet känner jag.

Saker jag borde göra

*Köpa en riktigt bra bok ( Har sett att många läser på tunnelbanan för att fördriva tiden)
*Ny och skön musik på min Iphone
*Köpa solglasögon (råkade sätta mej på mina)
*Köpa en bikini

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela