.

Min helg

Publicerad 2011-04-17 22:34:23 i Allmänt


Har varit väldigt dålig på att blogga :( Men här har ni min helg om ni inte har något roligare för er att läsa....

Torsdag


Jag och Lina var på Isak Strand! Han spelade på Underbara bar och var så sjukt bra! Hade typ inga förväntningar av kvällen så var verkligen nöjd.

Lördagen

Åkte ut till lilla mormor. Vi fikade på stan, fixade lite i hennes lilla trädgård och hade det mysigt. Sedan när kvällen kom åkte jag till Elin på lite grillkväll. Tyvärr hade dom glömt att köpa grill vilket kvällen liksom byggde på, men köttet stektes fint på stekpannan så det blev gott ändå! Sedan skulle jag och Lina åka bussen hem och självklart glömmer vi att hoppa av där vi ska så vi åker typ 30 min för långt. Vi hoppar av bussen as stressade och har ingen aning om vad vi är, inser att nästa buss går om en timme och får lite smått panik. Som tur var så ser jag en taxigubbe som tankar sin bil så vi springer till honom och kommer sedan hem!



Söndagen

Vi sov till typ tolv sedan tog vi oss in till stan och jag träffade på världens konstigaste kille som tyckte att jag var en idiot för att jag skrämde iväg en fågel. Senare mötte vi upp lite kompisar och åt glass och kaffe i solen.

Haft en sjukt bra helg! Tack alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela