.

Måndag

Publicerad 2011-04-11 14:46:18 i Allmänt

Vaknade i morse och var helt död. Lämnade av kidsen på dagis/skolan. Sen åkte jag faktist hem och sov i 2 h. Brukar aldrig göra det men jag var så sjukt trött. De helger jag kommer hem till VMO är verkligen intensiva. Åhh visst det är verkligen kul att träffa alla det är inte det, men man blir rätt trött över att flänga fram hit och dit under så få dagar. Tyvärr är det omöjligt att hinna träffa alla med...

Måndagen är den klassiska "föberda dagen" . Det ska tvättas, det ska städas lite och mat ska ses över. Jaaa ni hör ju, jag låter som en 30 + kvinna. Så måndag är inte min favorit dag. Men jag överlever ju det med



Just det. Fikade med dessa två under förmiddagen. Det var mysigt ! :)

Veckan är faktist nästan planerad. Känns skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela