.

Flugornas herre

Publicerad 2010-05-21 15:34:38 i Allmänt

Föräldrafritt i helgen! Den här helgen har jag sen länge tänkt att utnyttja till max. Tänkte dra hem en massa folk och grilla och bara känna att huset är mitt för en gång skull. Nej lilla Amanda, så fel det kan gå. Ikväll ska jag iväg och träffa gänget som ska åka till Grekland( niccce) och imorgon ska jag och Julia till Växjö hade vi tänk. Detta bidra till att jag inte kommer vara hemma någonting som i sin tur bidra till att jag inte alls kommer utnyttja huset. Hmm lite tråkigt ändå. Det händer kanske två gånger om året att huset stå helt tomt, suuckk. Det är så synd om mig. Såå synd.

Jag har varit jätte duktigt idag än så länge. Har städat ”min toa” damsugit köket och hallen. Städat kaninburen! Många plus poäng till mig. Verkar som att fredagar nu för tiden har blvit någon form av städdag.

Såg ett sommartecken innan. En fluga. Tänkte ungefär ”Åhh vad liten och söt, nu är det verkligen sommar” Nu vill jag döda den äckliga flugan för den har befunnits sej på tok för länge nu på mina olika kroppsdelar. Vad är flugsmällaren?

Nu ska jag hoppa in i duschen även om jag i princip redan har tagit en dusch när jag cyklade hem från skolan då regnet öste ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela