.

Superstar

Publicerad 2010-03-30 21:43:35 i Allmänt

Snön har nästan smält bort. Våren är så nära. Eller den kanske redan har anlänt?

Har prov imorgon på Psykologi B. Har pluggat men det är så svårt och så mycket att kunna. Ska typ veta vad klassisk beting och olika perspektiv är. ”Heja heja Amanda” Men jag har pluggar så nu får det går som det gå...man kommer en gräns då man strunta i det. Må gud vara med mig! Det är i såna här situationer som min pricka tekopp rädda mig. Älskar min kopp! Älskar te!
Onsdag snart. Veckorna försvinner ju bara. På kvällen ska jag träffa lilla Noel igen. Såå mysigt är det här med bebisar!
Imorgon har även jag och Simon varit ihop i 5 veckor! Det är väl inte så stort att skriva 5 veckor. När man är upp i sådär 2 år kan det ju vara lite mer att skriva. Men va katten. Jag är kär. Jag lever i en sån där ”kärleksbubbla”

 Tack och hej. Sov sött inatt.



Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela