.

Söndag

Publicerad 2010-03-14 12:48:39 i Allmänt

Jahoppp. Söndag. Guuu vad roligt! Varför försvinner alltid helgen på några sekunder? Tråkigt tycker jag.

Om vi summera veckan som gått kan jag ju konstatera att jag inte har pluggat så mycket som jag velat. Jobbet tog nog lite på krafterna för att orka. Men jag ta igen pluggandet den här veckan! Det gäller att tänka positivt. Det är så synd bara att man är så sjukt skoltrött. Jag bruka vara ganska engagerad i skolan men just nu orka jag knappt gå dit.  Jag borde njuta av den sista tiden. Jag tror att jag kommer lev livet efter studenten, att allt löser sig men i själva verket är det då alla problem börja. Vad ska jag göra? Kommer jag hitta ett jobb? Aja. Fånga dagen. Lev i nuet.


Hade det mycket trevligt igår när jag och Maria åkte upp för att fira Lovisa som fyller 18 år! Vi var ute och åt på en kinarestaurang och sedan hängde vi med lite fler folk och kollade på melodifestivalen. En trevlig och lyckad kväll!  

Nu ska vi fira pappa som fyller år! Kommer släkt hit så det blir fullt ös (kanske inte haha)

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2010-03-14 13:16:22

Tack för igår min fina vän! :)

yes, vi hööörs :D pusspuss! love

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela