.

Min måndag

Publicerad 2010-03-22 19:19:51 i Allmänt

Fick reda på igår att min bror och svägerska åkt i till BB. Men idag klockan 11 kom den lilla plutten till världen. Det är konstigt. Jag har bara sett ett kort på honom och redan kan jag säga att jag älskar honom av hela mitt hjärta. Känns så otroligt. Att denna lilla sak har legat i magen i 9 månader och nu är en lite människa. Ser fram emot att får träffa mitt syskonbarn. Jag är faster. Faster Amanda. Jag ska bli en bra sådan också.  Det är väl sånt här som gör att man älskar livet. Jag är så glad att han är frisk. Välskapt.


Min dag har annars varit bra. Varit i skolan, inte jätte kul men ändå. Cyklade hem för att senare klippa mig. Känns skönt att ta bort det slitna. Mamma och jag var senare nere på stan och köpte lite till bebisen och jag firade händelsen genom att köpa en pommestallrik. Ni vet sådär hälsosam man försöker vara.


Nu ska jag kolla på lite TV. Borde som vanligt plugga men känner man för det? Svar nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela