.

.....

Publicerad 2010-03-07 11:37:21 i Allmänt

Dagens:

Dagens humör: Ångest men samtidigt avslappnad.   

Dagens mående: Jag mår bra! Jag ler. Känner mej tacksam på något sätt. Jag känner mej även väldigt stressad.

Dagens borde: Plugga plugga plugga plugga

Dagens frisyr: En bulle. Har liksom inte orkat bry mig.

 Dagens smink: Inget smink idag!

Dagens klädsel: Mjukisbrallor och en randig tröja

Dagens planer: Plugga haha J

Dagens materiella vill ha: Smycken och skor

Dagens fundering: Smidigt om man kunde byta ut sin hjärna för en stund!

Dagens beroende: Kaffe och te.

Dagens tråkigaste: Att göra en massa tråkiga saker som är väldigt nödvändiga.

Dagens längtan: oxen kanske haha?

Dagens superlängtan: Grekland och student!

Dagens tidning: internet för min del!

Dagens låt: You can’t hurry love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela