.

3 Veckor!

Publicerad 2010-03-17 14:44:51 i Allmänt

Idag har vi varit ihop i 3 veckor! Tiden går sjukt fort!

Idag har han lämnat mig. Han ska som sagt ägna 2 veckor av sitt liv i Thailand. Jag bruka tycka sånt där är så töntigt. När människor som är ihop, och så deppa en för att den andra ska vara borta i några dagar. Nu är jag ett offer själv. Det går liksom inte att beskriva. Men man är så van vid att prata varje dag. Att ringa när man vill och nu kan jag inte ens få höra ”tjeeennnaaa” en gång varje dag! Han åker och snorkla, sola och gå längt stranden. Jag är kvar i kalla, tråkiga, snöiga, deprimerande Sverige och gör vad? Förutom att har ångest över 1000 saker så har jag inte mycket till liv. Du har vänner Amanda! Ja vet! Men just nu vill jag resa iväg. Vill inte befinna mig på myragatan i ett vitt hus. Vill resa. Vill kunna längta hem igen….


Det är verkligen jätte synd om mig! Stackars liten. Jag kan ju göra den här dagen ännu bättre genom att plugga lite!? Jaaa……


<3

Kommentarer

Postat av: Simon

Publicerad 2010-03-17 16:21:39

Jaaa men jag kommer sakna dig med vännen <3

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-03-17 16:27:40

hahah! Jag är inte bitter inte alls haha :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela