.

Vilken ROLIG dag....

Publicerad 2010-06-18 14:46:24 i Allmänt

Nu är min dator hemma. Hämtade den på skolan idag. Okej den kanske inte är den bästa men jag tycker den duger gott och väl ett tag till.

Igår låg på jag stranden med vännerna på kvällen grillade vi hos Mia. Älskar sådana dagar. Spontant, härligt och roligt! Det är väl det som är det bästa med sommaren antar jag.

Nu till dagen. Alla och då menar jag alla lider här hemma av någon form av PMS. Vi har i stort sett bråkat hela dagen.  Jag är så sjukt sur och arg att jag har låst in mig på mitt rum. Föräldrar har en tidens att får saker och ting att låta som att det är barnens fel och inte deras (ska tilläggas att det är mycket sällan som stämningen är så här nere hos oss) Men vi har lyckats tima så att alla är sura idag.

Har iallafall lyckats ta mig ner på stan och köpt ett fint linne till midsommar, köpte även en mysig randig slapp-tröja som jag kommer använda på sommarkvällarna. Känns stabilt med tanke på att jag knappt vet om jag överlever veckan ut men min dåliga ekonomi. Men jag brukar tänka att det löser sej på något vänster och det brukar det faktiskt göra.

Ikväll ska vi till Jönköping och fira mamma på en restaurang, hoppas alla har bättrat på sitt humör då! Jag är jätte pepp….

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela