.

Måndag

Publicerad 2010-06-28 21:22:34 i Allmänt

Utan att överdriva har den här helgen varit en av höjdpunkterna på det här året. Ojjjj vad roligt jag har haft det. Jag ville verkligen inte åka hem i söndagskväll. Så mycket goa människor. Så roliga dagar och kvällar. Jag är så nöjd. Kan nog säga att den här midsommaren slå nog alla som jag upplevt. Tyvärr har jag inte lagt in bilderna är på datorn men dom kommer någon gång i framtiden jag lovar!

Today. Idag har jag legat på stranden med Mia, hade jätte mysigt! Spontant och bara allmänt trevligt. Dock blev vi lite förvånade att det låg en naken man jämte oss, som visade hela paketet hmm? Det är å sådana lägen som man undra vad världen är på väg. Dock tyckte många tjejer på stranden att det var riktigt underhållande och skrattade.

Ja just det, vi var i Vaggeryd ikväll och köpte en bil. Den var riktigt fin! Oj nu lät det precis som när man köpt en tröja ” jaaa jag hittade en snygg tröja som jag köpte bara sådär för jag kände för det” Så är inte fallet. Nej vi har inte fett med pengar och nej vi är inte dunder rika. Men en bil köpte vi visst.



Nu ska jag läsa min skvallertidning och njuta av en härlig måndag kväll.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela