.

Nananannanan

Publicerad 2010-07-19 11:50:48 i Allmänt

Nu sitter jag här med blött hår efter att kommit ut duschen. Klockan är snart halv tolv och jag har redan hunnit jobba mitt arbetspass, känns stabilt och framför allt skönt att har hela dagen kvar. Som jag nämnde innan så skulle vi ju till Liseberg idag men tydligen var det något speciellt där som gör att det kommer vara sjukt mycket folk, så vi kände att vi ta det en annan dag. Vi bestämde iallefall jag och min man att vi åker till Jönköping lite senare i eftermiddag och shoppa lite och ta en bio. Kan ju vara mysigt det med! (säger hon med guldkortet)


Fundera på att köpa en sån här till Ipoden

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2010-07-19 21:31:53

Är du i jkpg utan att träffa mig?! :o :o

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-07-20 09:44:11

OMG hahah :) Tänkte höra av mej men tänkte att du säkert var upptagen på annat håll hahah :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela