.

En underbar dag!

Publicerad 2010-07-14 22:54:32 i Allmänt

Amanda den stora bloggaren är här! Skämt å sidor. Om vi säger så här. Jag brukar inte tycka jag är särskilt duktig men nu säger jag det, fyy katten vad jag har varit bäst. I måndags och igår har jag jobbat 12 timmar varje dag, vilket blir totalt 24 timmar på två dagar hänger du med? Självklart gör du det. Meningen var att jag skulle jobba idag med på Jobb 2 men det blev inte så. Efter jag hade jobbat på jobb 1 drog jag till kära Ericsson (nej inte hon som Sony Ericsson utan Mathilda Ericsson). Vi låg vid hennes brygga och stekte i solen helt underbart! Nu känner jag att jag ligger i takt med livet igen och kan lite smått börja andas ut. Imorgon väntar jobb 1 och jobb 3 (flitig hon Amanda med 3 jobb och allt) Okej jobb 3 innebär att jag en gång i veckan städar hos farmor. 


Nu har jag i princip skrivit i varenda meningen om jobb 1 , 2 , 3 så nu tänker jag aldrig mer nämna i det i risk av att jag blir tjatig.
 


Imorgon är det torsdag, vad händer med det här sommarlovet ,det bara rusar förbi vart finns stop knappen känner jag ibland. Det finns en sak som är säker och det är att jag ska på utflykt i helgen med min Simon. Har inte träffat honom på hur länge som helst nu, måste passa på innan han flyr till han stuga 2 veckor i rad. Jag saknar honom juuuuu!

 

Nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela