.

Måndag

Publicerad 2010-02-08 15:05:23 i Allmänt

ursäkta för mitt dåliga bloggande över helgen. Har haft en intensiv helg med mycket rolig! Orka inte skriva vad jag har gjort men det har varit helt kanon!

Nu går vi in i en ny vecka, bara 5 dagar kvar till Sportlov bara 5 dagar kvar till Stockholm och jag längtar så jag dör....

Mia var på frukost i morse. Så himla mysigt! Varför gör man inte sådant oftare? Sedan hade vi lite tid för projektarbete med. På schemat nu ska jag plugga lite och sedan träffa Mathilda på Pelikanen och ta en fika. Ska bli mycket trevligt. Ordet mysigt skriva man allt för ofta nu så jag väljer ordet "trevligt"

Nog om detta.

Take care

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2010-02-09 13:46:52

Du är lite hooked på Stockholm, kul tycker jag :)



Vad är ditt mission den här gången?

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-02-11 19:13:54

tredje gången nu på 2 månader :) Far mor å bror. Vi ska upp till mormor! Typ SHOPPPPAA "hallelujakör"

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela