.

Onsdag

Publicerad 2010-12-01 19:18:36 i Allmänt

Guuuuddd vilken dag. Nu är den över. Imorgon blir det dagis mellan 08.00-16.30. Kommer nog har ett utbränt huvud när jag kommer hem på grund av barnskrik. Har iallefall varit över hos carlssons och lånat ett par varma vinerskor, kom på att jag troligtvis kommer åka pulka med barnen imorgon och jag vägra att frysa om min små fötter.

Imorgon kl 16.30 ta jag sedan helg. känns kanon bra! Blir nog en bra helg hoppas jag men jag måste verkligen så snart som möjligt fixa en svart klänning till julafton och nyår för sånt försvinner ju så fort. Jag har en bild framför mej hur kläningen ska vara så det gäller bara att hitta den. Hmm... känns svårt.

Förövrigt måste jag ger 5/5 toast till det nya shampot Sunsilk. Sååå sjukt bra! Passar mitt hår perfekt. Ser inte ens fettigt ut när det egentligen är det. Okej hur hängde den meningen ihop ?


Ska äta lite nu är tanken. Sedan blir det som vanligt lite O.C avsnitt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela