.

Mitt år i bilder

Publicerad 2010-12-30 11:48:41 i Allmänt



Jag tog studenten. En otroligt lycklig dag!



Min älskade farfar lämnade oss.



Jag blev faster till världens sötaste Noel!



Den 24/2 blev jag tillsammans med världens finaste kille.



Jag var i London 2 gånger.



Hade en underbar sommar som jag sent kommer glömma.



Jag färgade håret brunt.



Jag var på studentresa.



Till sist. Alla roliga stunder med mina vänner. Utan er vore allt rikigt meningslöst!

Jag skulle kunna välja ut 1000 händelse till men då skulle detta inlägget bli för långt. Jag vill tacka alla för året som gått. Jag är så tacksam för min familj, mina vänner och allt som gör livet mycket lättare och roligare. Ni är guld!

2011 kommer bli det bästa året på länge tror jag. Jag lääänggtaarr !

2011 VÄLKOMMEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela