.

kväll...

Publicerad 2010-12-12 23:02:41 i Allmänt

Nu ligger jag här i min varma säng. Har tänt en massa ljus. I bakgrunden är TV:n på lite lågt. Nu saknas bara simon och allt hade känts komplett. Tack gode gud att han kommer hem på torsdag. Har inte träffat han på snart en måndag EN MÅNAD. Sjukt. Hur har jag klarat det? Tur att skype finns! och sms och telefonsamtal haha :)

Hur som helst. Den här helgen har varit väldigt lugn och väldigt lång på något konstigt sätt. Helger brukar ju rusa förbi men den här har hållt på i hur länge sen helst. Den här veckan har jag jobb och lite annat att stå i så jag tror den kommer vara över väldigt snabbt. Vilket jag också vill för jag längtar redan till nästa helg. Vet inte varför men så är det bara.



Ska försöka sova nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela