.

Söndag

Publicerad 2010-08-08 15:40:52 i Allmänt

Nu sitter jag här i mitt vardagsrum själv. Mor, far och bror har åkt iväg till Halmstad och ska vara där hela veckan. Jag hatar att vara själv. Hatar tystnaden och känner mig lite smått övergiven. Ikväll ska jag iallafall vara med lite brudar så jag behöver inte vara ensam så länge, vilket känns bra!

Helgen har varit bäst! I fredags varjag på RIX i Växjö. Faktiskt riktigt roligt! Någorlunda bra artister tycker jag allt att det var. Det är även roligt att umgås med lite blandat folk. Vakande upp klockan halv elva hos Simon på lördagen. Otroligt skönt att sova ut. Har som sagt varit en av de mest intensiva och den jobbigaste veckan på länge. Gjorde inget vettigt den dagen. Bara tog det lugnt. Behövde nog det. På kvällen var det grillning hemma med lite släkt.

Ska verkligen försöka blogga mer den här veckan. Som ni kanske har märkt har jag satt lösen på bloggen. Tänkt börja blir lite mer privat och kände att jag ville har lite koll på vilka som läser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela