.

Projekarbete

Publicerad 2009-10-21 14:44:33 i Allmänt

Om en halvtimme kommer Mia hit. Vi ska jobbar med projektarbetet och beställa tid för massage som vi fick av några vänner i sommras på vår 18 årsfest!




Dagen har för övrigt varit bra. Var på studiebesök och var kvar i skolan och jobbade med grafisk profil som ska vara klar tills imorgon ,som jag och Sara hade glömt bort. vi satt även och kollade igenom katalogen för studentmössor och sådant till. Det känns verkligen konstigt. Jag vet att jag kommer saknar skolan, att träffa människor i min ålder varje dag som har likadana intressen som jag, som vet hur det är att vara 18 år liksom. Det kommer jag saknar. Men ändå så är jag nog redo att lämna det livet. Jag vill blir mer självständig, ta vara på mig själv, kunna köpa det jag vill och göra alla de sakerna som jag så länge har velat men inte kunnat. Jag ser fram emot att se vad som kommer hända med mitt liv. Det behöver inte vara stora saker ,utan små saker som jag klara av fast jag kankse inte trott det från början.

Nu ska jag göra klart den grafiska designen och lite senare göra kaffe!

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2009-10-21 16:34:26

fina flickor :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela