.

Hemma

Publicerad 2009-10-19 08:18:39 i Allmänt

Nu ligger jag här i min säng och kollar på "Vakna med the voice" Har egentligen APU idag men jag ligger hemma med med magont. Jag hatar det, men jag vet att jag inte kan göra så mycket mer än att ligga i sängen. Så jag har inga skuldkänslor heller. Kollade just på en tjej som fick shoppa precis vad hon ville för  10.000 kr på en halvtimme. Kunde inte det varit jag?


Snart är det loooooooovvvv. Jag ska verkligen plugga så mycket teori jag kan då. Känns som jag inte kommer någonstans. Man kommer liksom till en punkt då det går så himla trögt. Men jag kämpar på. Förresten så drömde jag en jätt hemsk dröm inatt. Jag drömde att mamma och pappa dog och att jag fick flytta till mormor. Jag grät hela tiden. Men som sagt just a dream!

Nu ska jag kollar på TV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela