.

En bra dag!

Publicerad 2009-10-24 18:35:17 i Allmänt

Kvällen igår blev mycket trevlig och lyckad! Tyvärr somnade jag ganska sent så idag när jag skulle gå upp var jag otroligt trött. Gick upp vid havl nio för att åka till Jönköping för att se broder spela innebandy match, okej nu ljuger jag. Jag var mest med för att shoppa. Och gissa!? Jag blev inte ett par skor rikare, inte två utan TRE! Skopunkten is the shit! Blev mycket mycket nöjd. 10 cm klack på all tre ,så nu ska jag minssan inte ser kort ut när jag står framme på scenen och sjunger med dom andra. Benjamins matchen blev väldigt intressant då en riktigt snygg domare dömde matchen. Mina ögon hade något väldigt snyggt att titta på! Nej usch, nu låter jag som en 14-åring! Skäms!


Gick förbi lovisa när hon jobbade! Hennes blick var nog dagens höjdpunkt! Nu ska jag iväg med Carro till Burgerking, sedan blir det nog en film eller något i den stilen, ingen va så på att parta loss om man säger så!
 (Slänger in bilder imorgon på mina skor)

Har en bra kväll!

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2009-10-24 18:45:27

Jag blev glader!! :D

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-10-25 10:17:41

japp du vart glader hahah!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela