.

Nice

Publicerad 2009-10-22 18:48:00 i Allmänt

Skepp och hoj kamrater. Hoppas det är bra med er. Jag känner mig faktist väldigt glad och positiv idag. Redovisningen idag gick jätte bra, jag och Sara hann tillslut klar med projektet! På samhäll skulle vi göra vårt "drömland" Även det gick bra. Efter skolan gick jag till farmor och farfar och städade. Jag tycker verkligen om att vara där. Att sitta och fika med tända ljus och prata! It is great.

Nu har jag precis duschat och sitter och kollar på The Doctors. Imorgon ska jag på ett studiebesök sedan är det LOV! har nog aldrig längtat så mycket efter lov som jag gör nu. Ska blir otroligt skönt. Jag har besämt att försöka plugga så mycket jag kan på lovet fast sova länge på morgonen, en bra komination där!


Nu blir det kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela