.

22.22

Publicerad 2009-10-15 22:22:12 i Allmänt

Sitter och håller på att göra en cd-skiva med mina favoritlåtar. Tänkte det kunda vara lite kul att har när man sitter i bilen i längre sträckor! Yeaa yeaa yeaa! Idag har det varit en bra dag. Konstigt hur det kan vända. Igår tyckte jag bara att allt var skit men nu finns det hopp igen! Men det är klart att vara 18 år och tjej har man väl sin rätt och livet går lite upp och ner?

Imorgon slutar jag vid halv tolv,rikigt skönt! Sedan har jag körlektion vid 12. Var grymt nervös innan idag med tanke på att det inte gick så jätte bra igår. Men körde med pappa ikväll och övade på backa in i fickpakering och backa runt gatuhörn så nu känns det mycket bättre. Jag känner att jag har koll på läget! Jag stressa alltid upp mig själv när jag ska göra något som jag inte är van vid. Jag måste har kontroll på något sätt.



Jag skratta alltid lika mycket när jag ser den här bilden! Saknar sommaren men jag är väl inte heller den som lever på minnen. Visst kan jag saknar vissa saker som olika resor och sånt, men inte så att jag ligger i sängen varenda kväll och tänker på minnen. Jag skulle bli galen. Man måste blicka framåt,fokusera på nya saker.

Nu ska jag krypa ner under täcket. Det är konsigt att jag inte trött,är alltid det på torsdagkvällen men nej nej.
Sov gott vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela