.

Hello!

Publicerad 2009-05-19 17:58:16 i Allmänt

Ska man förska skriva något vettigt här kanske? Om vi börja med min dag. Idag fick jag och Emelie äntligen fotograferas av ett redigt proffs om man säger så. Man känner sig så otroligt löjlig när man sitter där i någon onaturlig ställning och ska se överlycklig ut, men det var jätte roligt. Ni kommer sedan att kunna skåda mitt vackra ansikte i skyltfönstret hos Studiefotograferna inom en snar framtid. Cyklade sedan hem och det är en ganska långt faktist men det va verkligen jätte härligt väder ute så det gjorde inte så mycket. Imorgon ska jag träffa Jesscia på City Gross och sedan ska jag följa med henne till hennes apu för att "det kan ha varit bra för mig att ha varit där"

Jag är verkligen inte någon Miley Cyrus fan men jag tycker The climb verkligen är bra. Den sätter sig på hjärnan direkt och för en gång skull så låter hon inte falsk när hon sjunger. checka in http://www.youtube.com/watch?v=NG2zyeVRcbs

Nähä nu ska jag hoppa i träningskläder och det känner jag inte alls för idag, but I have too! Lata amanda skärp dig!



stockholm snart snart snart snart

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2009-05-19 20:18:29

Jag längtar!!

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-05-19 22:15:15

men jag meddd!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela