.

sömnproblem

Publicerad 2009-05-07 14:32:29 i Allmänt

Har inte blivit så mycket bloggande för min del. Har väl helt ärligt inte varit sugen på att skriva djupa inlägg som jag senare ångra att jag publicera. Nåväl. Igår kväll när jag skulle lägga mig hade jag fruktasvärt ont i magen så man kan säg att mellan 22.30 till 04.00 låg jag vaken i sängen och trodde seriöst att jag skulle dö. För varje minut som gick fick jag panik. När klockan var 4 insåg jag att jag ska upp om 3h. Men jag somnade iallefall runt fyra tiden. När pappa kom in i morse sa jag att jag inte skulle till skolan idag. Jag var helt slut. Jag sov till halv elva, gick upp och skrev min svenska uppgift om litteratur och fixade lite med mitt repotage. Imorgon är det NP i englska b. Hjälp mig! Jag får väl hoppas på något hopp uppifrån!

Efter allt som har hänt nu så vill jag faktist bara lämna Värnamo för ett tag nu och bara göra något kul. Jag och familjen ska iallefall till Stockholm den 21-24. Efter att har pratat med lovisa som kunde mått bättre ,kändes det som att vi både två behövde komma iväg och tänka på lite annat, att göra något tillsammans. Då kom vi på att det kanske var en bra idee att hon följer med oss till Stockholm. Våra föräldrar tyckte det lät som en bra iddee med. Så nu har jag något att se fram emot. Från början tänkte jag att det skulle vara skönt att bara åka med familjen men det känns som att jag behöver vara med henne nu!


Idag ska jag städa hos farmor och fafar. Det känner jag inte alls för men så är det. Vill bara ha helg nu.



Ta hand om dej!

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2009-05-07 15:39:28

Det ska bli super skoj!

Postat av: amanda

Publicerad 2009-05-07 16:17:20

jaaa !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela