.

Tisdag

Publicerad 2009-05-26 17:20:56 i Allmänt

vad bra, då kommer jag hem i en vettig tid idag men icke icke. Väl hemma finns det ingen nyckel in till huset, ingen är hemma, ingen kan komm och ge mig en nyckel. Nåväl tänker jag och sätter mig marken "det regna ju inte, det kunde vara värre" men i samma sekund börja det små dugga. Jag springer till yttedörren och sitter där. Jag blir mer och mer sur men sedan inser jag att datorn ligger i väskan, så där satt jag i en timme med min kära laptop och väntade på att mitt nyckelbud skulle komma, och det gjordet som tur va. Ska träna om två timmar, sista passet nu work it baby!

Jag tänkter inte rabbla upp en massa om hur man dag har varit men den har varit helt okej!



Bild från vår apu plats...

Nu ska jag checka lite One tree hill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela