.

Jag vill resa!

Publicerad 2009-05-03 15:29:25 i Allmänt

vad håller jag på med? Jag velar fram och tillbacka och vet inte redigt vad jag ska göra. Egentligen är det ett enkelt val men ändå har jag alltid tendens att krångla till allt. Bara gör det, vad kan hända? En helt ny vecka är på intåg. Känns ju som vanligt, lite drygt och tråkigt. Men om två veckor gå jag på praktik, jag hoppas att det kommer blir roligt iallefall. Jag har kommit in i en sån där fas då jag känner att jag bara vill ut och se världen. Jag vill resa, träffa nya männikor, se nya platser, äta annorlunda mat och bara pröva på något nytt. Jag vill känna mig oberonde att kunna göra som jag vill utan att alla ska lägga sig i hela tiden.

Jag har blivit helt inne i bloggen om Hanna Graff. Hur lyckas man se så fräsch ut när man just fött en unge?Impress. Men hon är verkligen skit snygg den kvinnan måste jag säga, utan att vara lagd åt det hållet. Och på tal om något som inte alls har med något att göra så har jag märkt hur mycket jag gillar enkla människor. Enkla männiksor som köper billiga kläder men ändå är skit snygga. Människor som är lättsamma och pratsamma. Sånt gillar jag!


Nu ska jag dricka lite kaffe! Mmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela