.

Förkyld och lycklig!

Publicerad 2009-05-29 11:09:13 i Allmänt

Vaknade med världens förkylning,öronen är helt igentämpa och det bara rinner från  näsan. Jaja sånt man få ta. Jag skrev fel igår såg jag. Det var i Gnosjö vi va i och tittade på balen, åhh vad fina de var! Nu längtar man ännu mer till studenten när man vet att det närma sig, eller närma och närma sig ett helt år kvar, men nästa år då är det jag! Efter det åkte jag och lollo till jepe och gjorde hamburgare, det va rikigt mysigt och trevligt och ojjj vad jag skrattade!

Eftersom jag är ledig idag ska jag och pappa ner på stan och köpa morsdagpresent och sedan övningsköra lite. Blir nog bra. Ikväll ska jag visst stå och grilla å ha mig, blir nog rätt skoj ändå! Tanken va att jag skulle på RIX imon men eftersom jag ska på konfirmation på söndagmorgonen och mina vänner skulle sova över där så blir det tyvärr inget. Jag fårse hur jag roa mig på kvällen, få höra med Mathilda eller något.

Hoppas att du får en bra helg! Nu ska jag hoppa in i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela