.

Amanda mespotta!

Publicerad 2009-06-06 16:31:21 i Allmänt

God eftermiddag folket! Idag har jag varit duktig och stor städat mitt rum. Jag har moppat, damsugit, dammat och rensat lite i garderoben. jag har nya lakan i min säng. Sist min inte minst har jag plockat en bukett blommor och ställt in. Så härligt! Jag kände mig som en redig huttig hemmafru men vad skutton. Jag gillar när det är städat. Ikväll blir det att göra något med tjejorna, ska blir mysigt!

Jag har kommit på att jag är en rikigt mes. Folk som inte känner mig tycker nog att jag är världens mest omogna och löjligaste person de sätt. Jag älskar att dansa och jag gör det när jag känner för det. Jag gör höga läten, jag skriker när jag springer som en 14 åring. Dessutom vinkar jag till bilar när jag inte har någon aning vem det är som sitter och kör. Men vet du, jag bry mig. Jag är snart 18 år och jag tänker inte hålla tillbacka för att andra tycker att man ska vara så mogen och vuxen hela tiden. Jag är sprallig och har alltid varit det, och det kommer jag fortsätta med! Så du får tycka är jag är överdriven och konstig om du vill.Punkt.

Det är läskigt hur mycket man delar med sig på en blogg. Alla kan läsa detta, ALLA. Ändå berätta jag saker som verkligen är mitt privatliv. Man blir beroende av att skriva. Jag vet inte om det är negativt eller positivt.


Provade mitt bruna löshår i veckan. Jag blir sugen på att färga det brunt, men jag vet att jag kommer ångra mig sen, eller hmm gör jag det? Vad tycker du?

Har en bra eftermiddag!

Kommentarer

Postat av: Mathildutt

Publicerad 2009-06-07 12:24:09

det är den amanda jag gillar!

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-06-07 13:12:22

hahah, vad söt du är mathildutt!Tycker om dej!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela