.

Tisdag!

Publicerad 2009-06-09 16:58:09 i Allmänt

Nu har jag äntligen spotify på datorn! Väldigt härligt och smidigt. Nu ska jag ner på stan med  mamma, ska gå på Jb´s bal.Nu kommer jag längtar ännu mer till det är min tur!

Dagens roliga:
Jag cyklade till skolan och på vägen ser jag något  och så tänker jag "åå vilken söt liten fågel" Jag cyklar närmare och tänker" ska den inte flyga?" Jag kommer närmare och ser att det är en sten. jag började skratta för mig själv. Sedan gjorde jag mitt sista prov i 2an. Nu är jag klar med allt, precis allt. Det känns så skönt. Äntligen känner jag att jag har lite att se fram emot. Att saker släpper lite, att man kan andas ut.

Ikväll är det Paris Hilton som kommer synas i min TV. jag tycker det är jätte roligt. Hon är sååå blåst. Sedan blir det de dessperata hemmafruarna. Så det blir en bra kväll känner jag.

Nu skriker mamma på mig, time to go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela