.

Måndag kära måndag

Publicerad 2009-06-08 12:23:17 i Allmänt

Godmorgon eller kanske god förmiddag. Är ledig från skolan idag, underbart! Idag sov jag verkligen ut. Sedan gick jag
upp och gjorde en god macka med keso,skinka och sallad wonerful! Sedan tog jag är härlig varm dusch.




Sedan öppnade jag tidningen och såg min lilla krönika. En bra start på dagen helt enkelt. Today ska jag och min kära mor ner på stan och ta en fika. Jag ska även försöka inhandla ett par solglasögon och en masscara. Har redan spanat in ett par solisar på Åhlens som jag tror kommer blir bra. Ska sedan gå bort och prata en stund med min kära syssling som har varit utomlands och be lite snällt om bok.

Nu är det inte långt kvar till sommarlovet, jag längtar som ... jag vet inte vad!

har en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela