.

Sommaren är kort

Publicerad 2009-07-30 20:29:35 i Allmänt

Min sommar är mer än bra. Jag känner mej så lycklig och glad. Men ibland kommer panik ångest, varför ska alltid allt gå så bövlens fort? Snart dra skolan igång igen, hur ska jag orka ett helt år till?Hur ska jag kunna vara så positiv som jag är just nu? hmm...Men det finns en sak som jag längtar till och det är hösten. Jag minns att jag tänkte förra hösten "hur kunde jag längta efter höst och vinter?" Nu gör jag det lite ändå. Den där känslan av att sitta i soffan med en filt om sig och en kopp te och kollar på ett dåligt TV-program.

Jag minns förra vinter. Vissa veckor var jag så deprímerad. Jag hade ständigt en klump i magen. Det var bara mörkt ute 24/7. Jag hade svårt att veta vad jag egentligen ville och hur jag skulle vara. Det är svårt att förklara. Men jag antar att alla är lite deprimerade under vinter halvåret. Under sommaren är allt så enkelt. Under vintern gå man lite runt som i en dimma. Nu ska jag slutar att prata om väder och vind.

Det här med att blogga har som sagt inte gått jätte framåt under sommaren. Tänkte lägga av ett tag, men sen igår kväll så kände jag bara att det är trots allt ganska kul. Jag har fotfarande lite svårt för mig att bestäma hur mycket jag ska skriva ut. Hur mycket kan ska man skriva ut? För ofta är det så att man skriver ett inlägg för stunden och det känns bra, sedan när man kollar igenom sina inlägg skäms man något så grymt för att man har berätta lite för mycket. Jag antar att lagom är bäst.

XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela