.

smileyMiley

Publicerad 2009-07-30 20:53:59 i Allmänt





Just nu dunkar Miley curys i mina högtalare. Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte tyckte om henne. Till en början tyckte jag hon var en fjortis som alla andra fjortisidoler men ju mer jag har lyssnat på henne ju mer tycker jag om henne.

Jag blir sädår imponerad över hennes liv. Hon har konserter, hon går i skolan, hon resor jorden runt. Är jag avundsjuk? Svar nopp. Jag är nog världens hemmakäraste tjej. En dag hemma i mjukisbyxor, inget smink och dricka kaffe räcker gott och väl för mig för att känna mig lycklig. Tänk vad olika liv man lever. Är man lycklig ju mer saker man har, ju mer pengar man har? Ju mer framgång man når? kanske,kankse inte.

Nu ska jag stänga av datorn och kollar på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela