.

Matsäck vilket ord...

Publicerad 2009-01-26 13:36:55 i Allmänt

Hittils har dagen tillbringas i sängen. Ligger hemma med världens magont. Benjamin är med hemma, då han hostar som en liten gris. Så vi tänkte kollar på en film nu, rätt mysigt ändå på en måndag.

Jag hatar att känna att jag ligger efter. Måste jobba klart med historian med median och psykologin *släng en sko på det* Längtar till helgen så sjukt mycket! Jag och lovisa i gbg:) Tjohooo....

Ska försöka ta mig till Willys sen och köpa en liten matsäck. Matsäck vilket ord! Vem har kommi på det? Imorgon är det frilufsdag och den ska tillbringas på Osudden. Jag och Emelie ska pimpla fisk haha:) Hur ska detta gå liksom? slutar iallefall vid 14.00. Så det är rätt nice ändå. Helgen tillbringades genom att gå på begravning och åka till Hillostorp, en konsttig helg med andra ord.

Nu måste jag plugga om jag inte ska gå in i väggen!

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela