.

Tisdag...

Publicerad 2009-01-07 00:20:30 i Allmänt

Alltid svårt med första inlägget. Hur mycket ska man berätta för folk som kanske tittar förbi och läser? Svårt. Det får blir som det blir helt enkelt. Men jag är grymt taggad att skriva om mina tankar som rör sig i mitt lilla huvud....

Dom sista dagarna på lovet har varit helt perfekta! Det har tillbringas en hel del tid med mina vänner. Jag inser hur mycket jag verkligen är beroende av dom. Lovisa och Julia sovde över i natt. Sen kom mia på förmiddagen, som nu mera är som en morgon för oss som har lov. Jag börja får panik och ångest över att skolan börja på torsdag....vill inte.....

Nu ska jag stänga av datorn. Skriver nog något mer imorgon.


Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela