.

Söndag

Publicerad 2009-01-11 13:52:47 i Allmänt

Som vanligt susar helgen förbi lika fort som den kom. Den här  helgen har varit blandade känslor. Ångest över skolan, sorg över en familj. Det har varit en speciel helg. Det har varit någon jobbig känsla i kroppen som liksom inte vill försvinna. Men jag antar att det är ganska normalt. Och idag känner jag mig faktist rikigt glad, trots att det söndag. Jag börja vänja mig vid en del tankar. Jag ska försöka att vara posivit.

Julfesten gick iallefall vägen igår. Jag och Daniel insåg att det var första och sista gången som vi är ett värdpar haha. 


Nästa vecka får jag träffa Anton när linnea tar examen. Jag saknar den lilla pojken. Eller lilla och lilla haha. Det väsrta är att jag vet att det kommer blir värre med tiden

Blir kanske ett inlägg senare idag!

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2009-01-11 15:12:38

du är underbar!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela