.

Du kör as dåligt syster !

Publicerad 2009-01-18 16:15:33 i Allmänt

Har precis övningkört lite nu, och det gick väldans bra. Jag blir alltid lika förvånad att det är JAG som kör bilen. Rätt läskig tanke men jag tycker det är såå kul att köra! Men det är klart när man har en 10-årig lillebror i backsätet som sitter och skratta och säger att man kör as dåligt blir man ju inte på bra humör. Varför skulle han med liksom? Det slutade med att vi stannade till vi willys och köpte lösgodis för 60 kr. Så vi lär blir tjocka ikväll. Men på något sätt måste man förgylla söndagen.

Idag har det även hunnits med att möblera om i mitt rum. Flyttade på sängen. Rummet känns mycket större .Jag ropade på pappa och frågade vad han tyckte, hans svar var " du gör ju alltid om så det är ingen skillnad" sen gick han ut. Jaha kände jag, vilken hjälp man få.  Sen med nya hyllor och en stor fet matta kommer det bli kanon tror jag!

Nu sitter jag i min kära bror i mitt  rum och kollar på TV. Vi har tänt massor av ljus så jag erkänner att det är rätt mysigt. Anton ska åka när som helst. Men det känns inte lika jobbigt denna gången för jag ser honom nästa helg och helgen efter det, för du ska jag och lovisa åka upp till gbg och träffa våra bröder. kommer blir så skoj så!

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2009-01-18 17:27:46

super nice! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela