.

Världens bästa hårboll

Publicerad 2009-12-17 18:14:19 i Allmänt



Smickrande bilde va? Han är så sjukt gosig att jag gå runt och håller honom hela dagarna. Fast jag snart haft honom i sju år så är han fotfarande min lilla bäbis som jag skämmer bort så mycket. Vem bry sig? hahah. Inte du iallefall.

Dagen har varit hmm, kall! Väldigt kallt i skolan och iskallt ute.Det är först nu som jag har slutat att frysa. Men jag njuter. Det är ju så här julen ska vara. Kallt och snö så att man bara kan vara inne och käka choklad.

Imorgon har vi en lektion EN. Känns inte alls roligt att gå upp för det. Frågan är då, ska man bara gå upp göra det man ska och sen hem ELLER ska man kanske njuta av en sovmorgon med god frukos och en mysig film?När jag skriver det så här känns alternativ 2 mycket mycket bättre. Men NEJ jag borde gå till skolan...

Trött

Kommentarer

Postat av: Söören

Publicerad 2009-12-17 20:43:08

Men det är såå mycket roligare att göra det man vill än att göra det man borde :p

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-12-17 22:14:22

hahah!!! aaa! åhh! vilken beslut ångest!

Postat av: lovisa

Publicerad 2009-12-17 22:23:12

DU GÅR TILL SKOLAN!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela