.

Summera året som gått

Publicerad 2009-12-31 15:40:13 i Allmänt

Det här inlägget är mest till mig själv. Jag tvingar dej inte att läsa. Det gör jag aldrig. Nu till det nya året passa det extremt bra att tänka igenom det år som gått. Är det något jag vill ändra på? Kanske har allt varit bra? Grejen med att skriva om hur året varit är att det blir väldigt personligt. Men just nu skiter jag i det.  Detta är vad som har legat på mitt hjärta det här året

Vänner:
Som vanligt är jag otroligt tacksam och glad över de fina vänner jag har och fått! Tyvärr visar jag det för dåligt. Men ni vet att jag älskar er otroligt mycket! Jag skrev ett inlägg för många månader sen om en privat sak som inte direkt skrev ut vad det va. Mina vänner hörde av sig på en gång och fråga hur det va med mig. Jag insåg att dom finns alltid där för mig! Gamla vänner är unik och man delar många minnen tillsammans, både bra och dåliga. Så alla ni som känner er träffade, sug åt er som en svamp! Jag älskar er! Sedan har det kommit in lite nya människor i mitt liv! Det är jag med otroligt tacksam över! Särskilt du Carro! Du är underbar och lätt att prata med! Egentligen kommer vi från helt olika ”värdar” Men ändå så passa vi så bra ihop!
Kunde gjort bättre det här året:
tagit mer tid för vänner. Prioriterat vad som är viktig. Inte känt efter vilket humör JAG är på.
Mål 2010:
Vara mer med vänner. Mer fika stunder. Skaffa nytt abonnemang så jag kan höra av mig mer genom sms haha!

Familj:
Åhhh. Vad har jag gjort för att förtjäna all den kärlek som min familj ge mig?Det slå mig ofta. Jag är så tacksam över min familj. I ur och skur finns dom där.
Kunde gjort bättre det här året:
Kanske inte vara så gnällig. Inte hålla på att tjafsa ( okej det blir svårt haha)
Mål 2010:
Förhoppningsvis blir en bra faster. Stötta mer. Finnas där för nära och kära.

 Skolan:
Det här halvåret har varit sjukt jobbigt. Jag har känt mig instängd. Blev inte riktigt som jag tänkt. Har känt mig oengagerad, skoltrött och sur på alla lärare. Inte haft rätt inställning helt enkelt
Kunde gjort bättre det här året:
Sluta klaga så mycket.
Mål 2010:Få bra betyg, satsa på skolan mer. Engagera mig!

 Mina tankar om året som gått
Det här året har varit bra tror jag. Självklart finns det saker som man vill ändra på. Det har varit så mycket nytt som hänt. Situationer som jag inte alls har gillat att vara i. Men på något sätt har det blivit ganska bra tillslut ändå. Jag tror att jag har förändras ganska mycket. Hur jag ser på saker och ting. Saker som jag tyckte helt annorlunda om ,ser jag på ett helt annat sätt idag.
Jag har bevisat för mig själv hur viktigt det är att man håller ut och har tålamod.´

2010

Det här året kommer blir den störta förändringen i mitt liv. Jag vill så mycket men ändå vet jag inte alls vad jag vill. Jag kommer ta studenten. Ett nytt kapitel börja. Ibland för jag panik. Är jag redo? Jag känner mig inte alls vuxen. Men det måste man bli. Jag längtar efter att se vad som kommer hända.

Drömmar:

*Åka till USA

*Ta körkort och skaffa en bil.

*Få ett bra jobb

*Åka iväg på en restresa

*Åka till London

*Lära mig något nytt.

*Få en tränad kropp

Med mera......

 

 

Såå 2010 VÄLKOMMEN

Kommentarer

Postat av: Carrooo

Publicerad 2010-01-01 19:11:34

Hahah, jag håller med dej amanDaaah !tack du själv ! <3

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-01-02 11:53:35

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela