.

Lördag

Publicerad 2009-12-19 13:34:55 i Allmänt

Okej jag sov liiite för länge idag, men det är sånt som händer. Hade iallefall jätte roligt igår kväll. Säga vad man vill om Harrys men om man tycker att det är roligt att dansa så är det ett mycket bra ställe! Det var även sjukt mycket folk man kände som var där igår såå tummen upp!


Har duschat, har på mig min nya skorta och känner mig allmänt fräsch. Väntar på att middagen ska bli klar. Efter det ska jag försöka få med mej pappa på stan och fixa lite julklappar. Sedan ikväll ska jag vara med Carro, mycket trevligt!

Solen skiner!

Kommentarer

Postat av: luckeboi

Publicerad 2009-12-19 14:28:51

Trevlig helg :P

Postat av: Victoria

Publicerad 2009-12-19 14:29:04

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela