.

Livet är på topp!!

Publicerad 2009-12-30 19:52:19 i Allmänt


Vaknade upp och kunde bokstavligt talat inte andas. Jag har blivit ett offer till förkylning. Tror det har satt sig i bihålorna med för jag har haft huvudvärk hela dagen. Jag fryser och är varm vartannat. Hoppas verkligen att det blir bättre tills imorgon. Jag vill ju inte fira in det nya året och samtidigt stå och snyta mig om näsan. Tyvärr kan man inte styra det där redigt.

Mina böcker som jag har beställt skulle komma idag, tror du dom gjorde det? NEJ. Men förhoppningsvis dyker dom upp i morgon i brevlådan, I hope that.


 En osminkad Amanda med igentäppta andningsvägar hahah!



Ska placera mig framför TV:n och slö titta på victoria fashion show.

Kommentarer

Postat av: Carrooo

Publicerad 2010-01-01 19:10:54

haha ja tänkte med kollat på det, men ja får bara ångest när ja ser alla v'ltränade kvinnor ! hahah

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-01-04 00:59:47

Hahah! aa lite så är det! Men samtigt den ENDA dom gör att träna! Är det värt det för en dag? Ses på tis snygging!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela