.

2009

Publicerad 2009-12-31 11:41:07 i Allmänt

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Japp
2. Höll du några av dina nyårslöften? Till en viss del. Men jag kommer knappt ihåg vad jag hade för nyårs löften.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Fina Svergie
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ja det finns en del saker.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 10 agusti när jag fick reda på att jag ska bli faster bland annat.
8. Vad var din största framgång 2009? Klarat av saker som jag bara vill spy på.  
9. Största misstaget? Gjort så mycket som saker som jag velat. Varit mer spontan.  
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Frisk som en nötkärna! För det mesta.  
11. Bästa köpet? Mina klackskor och skinnjacka
12. Vad spenderade du mest pengar på? Har för en gång skulle varit sparsam. Men som vanligt spenderades mes på resor och kläder.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina vänner och familjen.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? In for the kill-La roux
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Blandat!  
16. Vad önskar du att du gjort mer? Galna saker!  
17. Vad önskar du att du gjort mindre? ?
18. Blev du kär i år? Ja det kan man väl säga
19. Favoritprogram på TV? Gossip Girl, desperata hemmafruar. Hollywoodfruar
20. Bästa boken du läste i år? Mina hemlighter
21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Pengar!  
22. Något du önskade dig men inte fick? Har inte saknat något.
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Åt på en restaurang med vänner!
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja!
25. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Leggens, klackskor och skinnjacka typ haha.
26. Vad fick dig att må bra? Vännerna och familj
27. Vilken kändis var du mest sugen på? Ingen aning.  
28. Vem saknade du? Har försökt träffa dom jag saknar!
29. De bästa nya människorna du träffade? Självklart stam- kompisarna sedan är jag glad att jag lärt känna Carro och lite annat folk!
30. Planer för 2010? Har mångggaaa!

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2009-12-31 14:30:33

Du var ju faktiskt i danmark ockå, haha!

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-12-31 14:47:16

just det ja! haha. Det är så svårt när man ska tänka tillbaka vad man har gjort kommer inte ihåg liksom! haha. Sakna dej snuttan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela